Pleppo Två - vi mårar åpå!

22:20


Jag missade Ted och Kaj då de hade sin teaterdebut i Vasa för fem år sedan eftersom jag då bodde sisådär drygt 300 kilometer för långt borta. Nu kommer de tillbaka till staden med sin nya show, and as luck would have it så bor jag ju förfan i Vasa nuförtiden! Jag som helt på riktigt hoppade upp och ner av lycka då jag fick reda på det och grät kanske eller kanske inte en liten skvätt innan jag började fråga runt av folk om de ville följa med på premiären i november. Efter att ha samlat ihop ett litet gäng villiga teaterbesökare traskade jag idag då biljetterna släpptes iväg till Wasa Teater och lyckades nappa åt mig sittplatser på första raden. Bara nio månader kvar nu då innan jag äntligen får se min favorithumorduo sedan tio år tillbaka på scen, wohooo!

Du kanske också tycker om:

2 kommentarer

  1. Okej, min tur att va avundsjuk!! Du får se Pleppo före miig ;) Ungdomsföreningen har bokat biljetter till december, så ja hoppas på en plats med dem :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, just så, hoppas du får en plats med dom! :D Annars har jag en känsla av att jag nog kommer vilja se den fler gånger så jag kan nog komma med dig om du int slipper med ungdomsföreningen ;D

      Radera

Flickr